Wednesday, November 12, 2008

Dude, where's my file?

Probabil fiecare din noi sau o mare parte şi'au şters din greşeală anumite informaţii de pe calculator sau în urma unor evenimente neplăcute s'au pierdut anumite date.
Eu vă recomand un progrămel, destul de bun care ma ajutat pe mine foarte mult.

Acesta este Active @ File Recovery şi îl puteţi găsi pe http://www.file-recovery.net/.
Cu el am recuperat date de pe partiţii FAT32 cât şi NTFS. Am reuşit chiar să recuperez date cu el de pe o partiţie care a trebuit formatată. Am fost foarte fericit când am reuşit să recuperez două sezoane ale unui serial, numai vreo 15 gb :D

Sper să vă fie de folos acest program dar şi mai bine e să nu ajungeţi sa aveţi nevoie de aşa ceva :p

1 comment:

Wintry said...

hmmm..interesant....nu stiam de existenta acestui program...;))