Saturday, November 15, 2008

S'a terminat ..


.. săptămâna de parţiale. Azi am avut ultimul parţial la Logică pentru informatică. Per ansamblu, o săptămână lungă şi obositoare, plină de nervi, dezamăgiri şi lista poate continua.

De departe cel mai enervant a fost parţialul la Arhitectura calculatoarelor, bătaie de joc şi organizare 0. Dacă la disciplinele precedente am ştiut cu multe zile înainte unde urma să dăm examenul, sala şi ora, la arhitectură nimic. Ne'am strâns toată turma de studenţi în faţa facultăţii şi am aşteptat mult şi bine repartizările pe săli. Grupa mea şi încă două grupe am fost direcţionate în corpul A, ca apoi să fim nevoiţi să ne întoarcem iar în corpul C.
A urmat apoi iar o perioadă de aşteptare a subiectelor, urmată de un examen fulger de 25 minute în care abia dacă ai timp să rezolvi un sfert din cele 14 probleme. Eu unul nici nu am citit cerinţele la toate subiectele.

În fine, să sperăm că rezultatele nu vor fi chiar aşa de dezastruoase.

2 comments: