Friday, November 7, 2008

Facultatea, bune şi rele..


După o perioadă de pauză am ajuns şi eu la facultate, Facultatea de Informatică din Iaşi.

La început, până s'au potolit apele, a fost destul de greu şi foarte obositor. Am mers pe jos de mi'au luat picioarele foc, dar acum s'au învăţat şi e mai bine. :D

Prima zi de facultate, multă lume cum era de aşteptat, fiecare căutând ceva, mai ales noi bobocii.

În final, totul a revenit la normal ( oarecum), am carnet de student, am cunoscut lume nouă, colegi şi colege..profesorii în cele din urmă, unii de treabă alţii mai puţin. :)

Acum după o lună şi puţin de facultate, pot zice că în general îi fain. Sper totuşi să nu îmi schimb părerea după parţialele care se apropie cu paşi rapizi. :D

1 comment:

Anonymous said...

Ai reusit...sa incepi ;)) Sper sa reusesti ce ti-ai propus! Be strong and full of hope! (from your little sis)